Sidor

fredag, februari 06, 2009

Helg

Januari har försvunnit bakom hörnet och vi susar in i februari med raketfart. Ja, så tycker åtminstone jag att det förhåller sig med tidsperpektivet så långt, det går snabbt!! Mina intentioner var att lägga ner mig mera på hemsida och uppdatering, men verkar inte finnas plats och tid just nu. Får väl se om det kommer efterhand. Det finns ju endel bilder som skall upp i galleriet bland annat. Det är så mycket nu som händer, vi får lägga focus i att försöka dokumentera litegrann åtminstone, så att vi kommer ihåg senare när vi säkerligen kommer dividera om datum när saker hände etc.. :) Fick ett sms av Annica igår, hon skrev att valparna i magen redan blir präglade (ja, vi tror ju att det finns något där inne som såsmåningom blir valpar ..). Zinnia skällde älg i tre timmar igår innan Annica kallade in henne:) Just nu är det ganska behagligt och lugnt. De två hundar som är inne sover, tvättmaskinen är mitt i en tvätt, alltså inget att hänga än .. Lite för tidigt att börja med den potatisgratäng jag tänkt göra idag .. Jag borde börja damsuga och skura golven .. men det är så bekvämt att sitta här vid datorn en stund till. Tidigt i morgon bär det av till Norge, eftersom Vestfold elghundklubb arrangerar utställning i samband med sitt 40 års jubileum. Det blir Gandalf som får följa på utställning och vi är förstås nyfikna på vad dagen kan ge.

2 kommentarer:

  1. Lycka till på utställnigen! Och kör försiktigt, det är varslat om snöstorm...

    SvaraRadera
  2. Tack Maria, vi hoppas att det går bra på vägarna! Vi är nog lite tokiga som utsätter oss för att fara iväg, men det är kul att vara lite spontan ibland:)

    SvaraRadera