Sidor

tisdag, augusti 11, 2009

Rättvik ... söndag ..

Söndagens brukshundsklass innehöll förutom Gandalf och lördagens vinnare Castor, även Fallmyrens Nero. Vi filmade hela bruksklassen, men tyvärr blev videon över tio minuter och kunde därför inte laddas upp på youtube .. Är det någon som kunde hjälpa oss att redigera ner filmen till tio minuter, eller tipsa oss om hur vi gör det, så vore vi jättetacksamma! En liten del av videon kommer här och första hund att bedömas är Blackereds King (Gandalf). Hund nummer två är Fallmyrens Nero och den sista hunden är Lillälvens Castor ..

4 kommentarer:

  1. Hej Ellinor!
    Ladda ner den här.
    http://download.cnet.com/MPEG-Streamclip/3000-2194_4-10496369.html
    Filen blir ganska liten i MPEG4 format.Hör av dig om det krånglar.
    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Jag igen! Du kan om du vill redigera filmen i Windows Movie Maker som du antagligen har i din dator också.Jag har börjat med filmer om Julia och så har jag laddat ner ett program från Fuji för att göra en fotobok om hennes första två år. Kul att greja med. Tänkte att det ska bli en julklapp eller födelsedagspresen.Jag har också ett converterprogram för att göra mp3låtar. Bra när man ska bränna, så tar det inte så stor plats
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kjempeartig å se, gleder meg til du får hele videoen :-)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack Maud, jag skall ladda ner i kväll och se om jag fixar det.. annars ringer jag:))
    Kram!

    Mona, Ja, visst är det intressant!
    Vi har lärt oss enormt mycket på den här helgen:)

    SvaraRadera